Tuesday, March 21, 2006

有關 鋤強扶弱

4 March 2006

買野最怕就係冇第二個 choice
D sales 仲惡過你

講個我聽返黎故事俾大家聽

話說有個地方, 例如一個荒島, 不嬲既毒品就由三個人帶入去賣
咁唔知點解版主就有好多錢 wor
就請人都運毒品入去個島賣
仲要個價係低過來貨價 係果三個人做開既十份一!

我既毒品咁平梗係好好賣啦
果三條友迫住都要減價 同我一齊燒銀紙
同時 版主仲要仆街到 送free sample 去全島所有既學校
等由幼稚園學生到大學生都食我既毒品

等到果三個人既銀紙燒到咁上下頂唔順
我咪收購埋佢地
好啦
到而家 competitor 又冇曬兼全島人都上癮既時間
我中意點 markup 個價都得啦
嘿嘿


上面個故仔 聽完就算
版主冇讀過 econ 唔知岩唔岩
不過我就真係好想多返幾間公司黎同 M$ 爭下
等佢冇咁霸道

No comments: