Saturday, August 12, 2006

主一無適便是敬



版主份工其實好多時都會見下客
sales 又有
engineer 又有
end-user 又有

不過講到尾
我都係中意同 engineer/technical 既人合作

之前講過版主去左地鐵車廠做野
果面地鐵負責跟project 個senior engineer
完全係一個敬業樂業既典範

佢向地鐵做左廿年
由technican 做到而家 senior engineer
根本上佢對地鐵/路軌真係好熟
雖然做左廿年但我諗佢都唔覺得悶
同我地食飯
仲係我地係咁講鐵路有關既野
睇得出佢真係好中意鐵路
言談之間都睇得出佢係好 proud of 係香港地鐵既員工

我仲覺得
technical 真係勁既人好多都係平易近人
呢個係我咁多年向學校同做野觀察返黎
對上個post 講果個 IT dept 主管係其一
呀地鐵 senior engineer 都係好 nice
不只對我地
對佢既靚都係咁好
由佢D靚每次要借野/登記咩野
都係用 senior engineer 個 staff no. 去攪
可見一斑

我諗佢而家係向倫敦
皆因 London Underground 就搵左香港地鐵做 consultant
去 investigate 一段路軌點解成日有問題
地鐵就搵左佢去倫敦幫手睇下
佢同我地講
倫敦果面都應該對問題成因心中有數
搵 consultant 都係俾政府睇

我覺得真係勁
話曬倫敦係全世界第一個有地鐵既城市
兼當年香港起地鐵係搵英國幫手
而家徒弟教返師父
都算係為港增光!

1 comment:

Unknown said...

The irony is that London Underground is suppose to be the world's first subway service...